Rozumieme Vašim potrebám. Sme spoľahlivým dodávateľom a sme si vedomí dôležitosti, ktorú firemné procesy našich zákazníkov majú a preto sa snažíme neustále zdokonaľovať.
10 rokov je dlhá doba na získanie skúseností, ktoré sú potrebné na splnenie požiadaviek našich zákazníkov. Nemusíte rozumieť IT technológiám, urobíme to za Vás. Máme radi výzvy, baví nás pomáhať a prinášame riešenia pre vaše podnikanie.
Rozprávame ako ľudia, nie ako ajťáci. Ku každému zákazníkovi pristupujeme osobitne a zodpovedne. Vy rozumiete svojmu biznisu, my technológiám.
Vieme, že údaje našich zákazníkov sú to najcennejšie a preto držíme krok s najmodernejšími technológiami v oblasti kybernetickej bezpečnosti.
Kľúčom k úspechu sú komplexné služby pod jednou strechou. Správna kombinácia služieb a produktov prináša efektívne výsledky.
„V Maxmane veríme, že najdôležitejší je ľudský a otvorený prístup. Takú vnímame aj spoluprácu so spoločnosťou S4B s.r.o. Tá je okrem toho vždy profesionálna a proklientská. Akékoľvek vzniknuté problémy, či otázky sú vždy promptne vyriešené.“
”eWay-CRM používam každý deň už niekoľko rokov pri svojej práci na manažovanie vzťahov s našimi partnermi. Je to veľmi užitočný a jednoduchý nástroj, ktorý prácu veľmi uľahčí, a ktorý môžem odporučiť všetkým. Veľmi oceňujem aj prístup spoločnosti S4B a ich promptné odpovede na hocijaké otázky.”
„So spoločnosťou S4B spolupracujeme dlhodobo a je nám veľkým pomocníkom pri každodennej práci s Pohodou. Okrem podpory pre Pohodu využívame od S4B aj CRM eWay. Od prvého dopytu až po samotnú implementáciu nám S4B bolo nápomocné a previedli nás týmto procesom úplne bezproblémovo“
„S4B sú absolútni profesionáli, reagujú promptne, ponúkajú konštruktívne riešenia akéhokoľvek problému a vždy nám vyjdú v ústrety. Ak hľadáte spoľahlivých odborníkov, našli ste.“
Všetky ceny systémov a produktov zakupovaných prostredníctvom spoločnosti S4B sú rovnaké ako ceny oficiálnych výrobcov systémov.
Zakúpenie produktov prostredníctvom partnerskej spoločnosti Vám ako zákazníkovi prinesie viaceré benefity. Tým najdôležitejším je, že ako dodávateľ viacerých nezávislých systémov vieme všetky systémy navzájom poprepájať a vytvoriť systém zložený z viacerých, ktorý Vám bude efektívne pomáhať vo Vašom podnikaní vo všetkých odvetviach. Taktiež Vás odbremeníme od zložitej a zdĺhavej komunikácie s jednotlivými výrobcami systémov, ktorí sú špecializovaní iba na jeden systém.
Nie, na podporu od výrobcov systémov máte nárok vždy. Úhradou servisných poplatkov priamo nám (partnerovi) získate dodatočnú systémovú podporu aj od nás a vždy sa budete mať na koho obrátiť. Zároveň ihneď po úhrade servisných poplatkov za systémy vieme Vaše systémy aktualizovať či preinštalovať bez zbytočného odkladu.
Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára alebo telefonicky. Náš obchodný zástupca s Vami prekonzultuje Vaše potreby a dohodne ďalší postup – prezentáciu systémov, konzultáciu, otestovanie a pod.
Dĺžka implementácie systémov je individuálna a závisí od konkrétnych požiadaviek zákazníka a skutočnosti, aký produkt/produkty budeme implementovať a v akej miere budú jednotlivé systémy prepojené.
Samozrejme, všetky školenia vieme zabezpečiť aj spoločnostiam, s ktorými sme doteraz nekomunikovali. Pred školením si dohodneme tému a oblasti školenia, ktorým sa budeme na školení venovať. Všetky školenia sú zákazníkovi plne prispôsobené a venujú sa oblastiam systému, ktoré zákazník využíva.
V rámci konzultačných činností zabezpečíme komunikáciu s dodávateľmi Vašich systémov kompletne za Vás. Následne po zistení všetkých potrebných skutočností si všetko potrebné spoločne zosumarizujeme.
Všetky systémy je možné otestovať ešte pred ich zakúpením. Neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formuláru. Naši technici Vám budú s inštaláciou nápomocní.
Všetky naše systémy vieme nasadiť vzdialene, čo znamená že nie je potrebná osobná návšteva vo Vašej spoločnosti. Vďaka vzdialenej správe je nasadenie jednotlivých systémov cenovo dostupnejšie a implementácia je vykonávaná rýchlejšie a efektívne.
Nikto nevie všetko. Naše skúsenosti a sledovanie nových trendov na trhu prinášajú klientom často riešenia, o ktorých netušili alebo si s nimi nevedia rady. Nezameriavame sa na jeden produkt, ale na komplexné riešenia v spoločnostiach z rôznych odvetví, tiež na možnosti ich prepojení pre ich maximálne využitie. Ak nejaké riešenia na trhu chýbajú, naši programátori ich vyvíjajú individuálne podľa požiadaviek klienta.
Neváhajte nás kontaktovať! Radi Vaše otázky zodpovieme telefonicky alebo emailom.
Ekonomický systém Pohoda vyžaduje operačný systém Windows, verzia pre Mac OS k dispozícii nie je. Existuje ale niekoľko možností, ako môžete ES POHODA využívať na Apple zariadeniach – prostredníctvom služby iPodnik Cloud alebo inštalácia operačného systému Windows s použitím virtualizačného nástroja. Prostredníctvom týchto riešení bude možné ES POHODA používať priamo na Mac-u.
Vo všetkých verziách Ekonomického systému POHODA je možné viesť neobmedzené množstvo účtovných jednotiek.
Áno, faktúry, objednávky, ponuky či akékoľvek doklady môžete odoslať priamo z Ekonomického systému POHODA bez potreby otvárať emailového klienta. S nastavením vám radi pomôžeme.
Áno, Ekonomický systém POHODA ponúka rôzne varianty tak, aby každý našiel to pravé. Na evidenciu skladového hospodárstva bez účtovníctva poslúži variant POHODA JAZZ.
Áno, prepojenie Ekonomického systému POHODA a internetových obchodov je možné a existuje viacero spôsobov. Kontaktuje nás a preberieme najvhodnejšie možnosti.
Cloud je prístupný ihneď a preto sa hodí všade tam, kde je potrebné dynamicky pridávať či meniť parametre a platiť iba za reálne využívané miesto. Odpadá pri ňom potreba investovať do nákupu vlastného serveru, konfigurovať ho, platiť za správu, elektrickú energiu, chladenie priestorov , zálohovanie a technickú podporu.
Bežný užívateľ, ktorý používa Ekonomický systém, zapisuje do neho, vyhľadáva v ňom, tlačí doklady a pod., vôbec nespozná, že inštalácia nie je vo vašej firme s tým rozdielom, že nerieši situácie týkajúce sa výpadkov, technických nedostatkov a so svojimi otázkami ohľadne cloudu sa môže kedykoľvek obrátiť na technickú podporu. Súčasťou Pohody v cloude iPodnik je aj plný servis – Pohodu aj váš server vám aktualizujeme, prevedieme účtovné jednotky a zálohujeme.
Podpora je súčasťou ceny našich služieb a je dostupná na telefónnom čísle, e-maile a ak je to potrebné, pripojíme sa k vám vzdialene pomocou programu TeamViewer.
Pri odovzdaní dostanete plne konfigurovaný Windows Server 2019 s predinštalovaným Open Office, Adobe Acrobat Reader, Internet Explorer, Mozilla Firefox a vašou Pohodou. Microsoft Office doinštalujeme na vyžiadanie.
Na vzdialenú plochu môžete kopírovať a prenášať súbory tak, ako ste zvyknutí z bežných Windows. Princíp Kopírovať – Vložiť tu funguje ako všade inde. Na iPodniku máte svoj disk, kam môžete ukladať dáta, aby ste ich mohli zdieľať s vašimi kolegami. Dáta z existujúcej Pohody vám prenesieme do iPodniku zadarmo.
Aktualizácia Pohody je súčasťou kalkulácie a je vykonávaná v nasledujúcich dňoch po jej zverejnení spoločnosťou Stormware. Aby sme mohli aktualizáciu vykonať, je nutné, aby ste mali počas jej vykonávania vypnutú Pohodu, administrátor Vás k tomu môže vyzvať. Aktualizácia Windows Servera je vykonávaná raz mesačne. Všetky aktualizácie sú vykonávané v nočných hodinách tak, aby sme Vás nerušili pri práci. Pokiaľ bude potrebné, dohodneme si spoločne samostatný aktualizačný plán.
eWay-CRM je kompatibilný s Microsoft Outlook verzie 2003, 2007, 2010, 2013, 2016, 2019 a 365 (pozri nižšie).
Áno, pracuje. Môžete do systému štandardne zapisovať, a akonáhle budete online, dáta sa nasynchronizujú.
Áno, eWay-CRM API možno využiť k integrácii so softvérom tretích strán (napr. účtovný softvér) a webovými stránkami (napr. integrácia s online formulármi).
Áno, systémy je možné prepojiť prostredníctvom synchronizačného mostíka. Bližšie informácie o prepojení si môžete pozrieť na: eWay-CRM a Ekonomický systém POHODA.
Áno, ponúkame skupinové tréningové programy. Kontaktujte nás pre viac podrobností.
Samozrejme!
eWay-CRM beží len v Microsoft Office pre Windows. Môžete ale použiť eWay-CRM Web Access ako samostatnú webovú aplikáciu, na ktorú sa môžete pozrieť tu.
Ďalšou možnosťou je spustiť Microsoft Windows na vašom Macu cez Boot Camp, VMware, Parallels Desktop, apod.
Autentifikačný certifikát ma platnosť 2 roky a záleží od dátumu kedy ste tento certifikát na portáli finančnej správy vygenerovali.
Platnosť certifikátov si viete skontrolovať po prihlásení na portál finančnej správy v Osobnej internetovej zóne v sekcii > Autorizované služby > eKasa. Tu máte ponuku „Autentifikačné údaje“, kde máte prehlaď o svojich vygenerovaných autentifikačných údajov, dátum vydania resp. dátum exspirácie. Ak sa blíži koniec platnosti nemusíte čakať do posledného dňa a môžete certifikát vygenerovať aj skôr.
Podľa aktuálneho znenia zákona (§ 12, ods. 5) podnikateľ nemá povinnosť vyhotovovať žiadny typ uzávierky v pokladnici eKasa klient (dennú uzávierku, prehľadovú a intervalovú uzávierku). V prípade potreby má podnikateľ možnosť vytvárať si prehľady prostredníctvom eKasa zóny na portáli finančnej správy.
Aj keď zákon povinnosť vyhotovovať denné uzávierky viac podnikateľom neukladá, na evidenciu a kontrolu prijatých tržieb a hotovosti sú naďalej nevyhnutné.