eWay-CRM
04 decembra, 2021 Martina Mišáková

Majte firmu pod kontrolou s eWay-CRM

S4B

Máte pod kontrolou dianie vo firme? Predstavte si situáciu. Ste majiteľ firmy, idete k významnému klientovi, veríte, že konečne pristúpi na užšiu spoluprácu, predsa spolu jednáte už celkom dlho. Aj preto tam idete Vy, ubezpečiť sa, že všetko prebehne ako má a klient bude s riešením spokojný. Už pri privítaní sa Vám zdá, že na Vás klient reaguje podráždene. Small talk úplne preskočí a rovno sa do Vás pustí kvôli Vášmu helpdesku.

Najprv sa tam vraj nevedel dovolať, potom ho odkázali na iné oddelenie a v konečnom dôsledku jednoduché riešenie jeho požiadavky trvalo vraj celý deň. Chcete zareagovať, ale nemôžete, pretože nemáte žiadne informácie o probléme a už vôbec nie o riešení. Kolegyňa v kuchynke síce spomínala, že potrebuje poradiť s klientom a aj ste sa chceli zapojiť, ale potom ste mali nejaký hovor, následne míting a už ste sa k tomu nedostali. Nespomínala náhodou, že rieši práve tohto klienta? Škoda, že jej nevidíte do poznámok, vedeli by ste reálne posúdiť, v čom bol problém. A tak klientovi ako odpoveď len habkáte niečo o tom, ako Vám je situácie ľúto, že sa na to pozriete, keď sa vrátite do kancelárie a dáte mu vedieť. O ďalšom jednaní, samozrejme, nechce ani počuť. Vraj kým sa nevyrieši toto, na ďalšiu spoluprácu ani nepomyslí, hoci už by to riešenie naozaj potreboval.

Je Vám to povedomé?

Veríme, že nie. Že ak aj práve nevyužívate CRM systém, tak nejaký druh evidencie aktivít ohľadom Vašich klientov máte a vedeli by ste promptne na sťažnosť reagovať. Nazreli by ste do databázy a vedeli by ste klientovi povedať, že podľa záznamov o jeho projekte mu kolegyňa zavolala na zmeškaný hovor obratom, ale nedvíhal, že ho následne kontaktovala prostredníctvom emailu. Informovala o riešení tejto požiadavky na inom oddelení, kde sa už spracováva a predpokladané dodanie služby bude v popoludňajších hodinách. Takisto by ste povedali že zodpovedné oddelenie si povinnosť splnilo, ale vrátil sa im mail. A, že klientova doména už viac neexistuje a pri snahe o jeho telefonické kontaktovanie klient opäť nedvíhal. A takýto posledný pokus o kontaktovanie klienta sa udial pred necelými 5 minútami…

Na chvíľu pripusťme, že takéto situácie sa stávajú a že s nimi možno máte aj svoju skúsenosť. Je v podstate jedno, kde nastala chyba. Či nás klient neinformoval o novej emailovej adrese alebo sme si ju nezaznamenali po tom, čo nám ju telefonicky oznámil. Ide o to, mať vždy relevantné informácie, ktoré Vás vedia posunúť k riešeniu a vzájomnej spokojnosti.

Na to však potrebujeme mať vždy aktuálnu evidenciu o našich obchodných partneroch. Tiež je dôležité, aby ju mali k dispozícii všetci, ktorí s ňou potrebujú pracovať, a všade, kde s ňou potrebujú pracovať. Či je to kancelária, na návšteve u klienta, na home office alebo hoci aj v teréne na stavbe, napríklad v mobilnom telefóne. Najlepší prehľad všetkých informácií Vám umožňuje CRM systém, v ktorom máte všetko na jednom mieste a k dispozícii v prípade potreby.

Zaujíma Vás, ako mať poruke všetky informácie, ktoré chýbali v situácii vyššie a omnoho viac? Máte rezervy vo Vašej evidencii? Alebo jednoducho žiadnu nemáte a nedajbože si ešte evidujete záznamy o klientoch v exceloch? Pozrite sa na krátku ukážku eWay-CRM alebo si s nami dohodnite online prezentáciu systému. Radi Vám ukážeme možnosti tohto nástroja.